Jag behöver det

Jag kan inte säga till 100% att jag behöver detta, men en stor del av mig behöver detta. 

Jag är så trött på synen av det traditionella, jag har levt i den världen och blir så irriterad av att kolla tillbaka på den också. Skulle göra mig gott att komma iväg med hästarna till ett stall där många tänker som mig och att jag på den vägen förhoppningsvis lär mig mer, för det är något jag också vill. 

Jag kanske inte klarar av att lasta Schatal som det ser ut nu, men jag vill lära mig och jag behöver någon som lär mig. 
Känns så surt att inte ha gått ut skolan än( dock bara 7 månader kvar) för det är nu jag har kommit på så mycket jag vill hitta på, JA först måste jag skaffa mig ett jobb så att jag har pengar till att göra saker men det är något jag håller på med just nu, att söka jobb. 

Jag vill komma bort, jag vill bli omringad av människor som kan förstå hästen på bästa sätt och LÄRA mig, det är det jag behöver. 

Jag började på egenhand i somras och det har gått bra men jag vill komma längre, och det ska ske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0