kvicken var jätte gosig idag

Åh efter att ha skrivit det där inlägget idag så måste jag faktiskt vika in med att vi klickade jätte bra idag, från marken :D

Han ville vara med mig hela tiden och kollade spännande på vad jag gjorde, jag lät han vara med men utan för mycket kroppskontakt då han inte alltid uppskattar det!
Han sökte sig jätte mycket till mig för att bli pysslad med, skulle bli kliad i örat och pussad på i pannan, det är inte varje dag det händer!

Måste förövrigt ta mig i kragen och rida hästarna imorgon. Känns så jävla surt för jag har verkligen haft "fullt" upp med att vara med släkten, och jag vill ju gärna rida på dagarna, ser inget nöje med att rida i mörkret riktigt, speciellt inte när jag ska göra det 2 gånger på en dag då också, fy för vintern!
Och sen idag åkte jag och mamma för att kolla på min kusin som spelade hockeymatch i Märsta!
 
Skriver ett annat inlägg om varför jag inte aktiverar hästarna lika mycket på vintern! 
 
Gammal bild på grisen, eller snarare 2 år sedan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0