Någon dag

En dröm jag har är att 1 gång i mitt liv att köpa ett föl. Jag vill känna hur det känns att få vara med någon från första start till sista start. 

Och nej jag vill inte köpa det för att få "forma det som jag vill", jag vill att vi ska forma varandra tillsammans. Jag vill att den ska lära mig saker, och jag vill lära den saker. 
Men för att köpa ett föl känner jag att jag måste vara stabil och verkligen veta vad jag håller på med, dvs utvecklas mycket mer inom NH. 

För ett år sedan var det här inte en dröm jag hade, för jag trodde helt enkelt att jag aldrig skulle kunna klara av en sådan stor uppgift, men mer och mer för varje dag som går börjar jag tro på mig själv och tro mer på min hantering med hästarna. Självförtroende är a och o tycker jag. 
 
Ska bli kul att se vad framtiden har att erbjuda nu efter studenten, jag har som sagt många planer och många visioner, nu är det bara upp till mig att få dom att hända. 
 
Mina fina... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0