Sugen

Har faktiskt inte haft tid att rida i snön än då jag var på intervju med familjen som jag ska börja jobba hos nu i slutet av december, riktigt kul!
Kommer då jobba varannan helg och någon fredag då och då, skönt att få lite extra pengar men även att få ta ansvar! :)

Bestämde mig då att faktiskt ta mig upp tidigt imorgon då jag, mamma och min syster ska åka iväg till Täby centrum för att kolla på "catching Fire" vid halv 12 , så hinner jag med hästarna innan!

Då ska jag rida innan jag släpper ut dom i hagen, lär börja med Schatal och då beger vi oss ut till ängen för lite , ja vem vet vad. Vill bara ha kul imorgon när jag rider och vill att killarna också ska ha det! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0