Tidig morgon

Ojojoj, gick upp vid halv 9 idag vilket är en stor omställning för mig då jag gärna sover till klockan12 på helger, haha! 
Visst är det lite surt att behöva gå upp så tidigt men det är lättare när jag vet att jag faktiskt ska få träffa mina 2 favoriter! 

Tanken var att hinna med att rida både kvicken och Schatal nu på morgonen men hann bara med Schatal då han fick för sig att han verkligen inte kunde gå över ett litet avlångt hål i marken som har grävts upp pga att dom lägger fiber nu! 
Efter 10 min när jag faktiskt började bli lite irriterad så hoppade jag av och ledde över honom istället. Varför jag blev irriterad var för att han gav det inte en chans, dvs lukta eller gå fram och kolla, han hade liksom redan bestämt sig.. Suck... Men sen hade vi en riktigt trevlig ridtur oh Gud så jag har saknat det! 

Kvicken tar jag någon gång där senare på kvällen! 

Go tidiga mornar!!! 




Oj vilken trist bild att kolla på HA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0