Vad inspirerar mig ?



Här har vi ett namn som jag inspirerars av! Ni känner nog igen honom från Stockholm horse show? 
Mannen med hästarna och fölet. Häpnadsväckande att han fick ett föl att vara med på noterna i en sådan stor arena, men framförallt att det är så jädrans många hästar som är villiga att lita på hans omdömde och vänta på han kommandon, det är beundransvärt.

Vi inspireras av olika saker allihopa, vissa av dressyren, vissa av hoppningen och vissa av allt annat som pågick i Globen, men det där har inte så stor betydelse för mig längre, jag strävar inte att tävla i Globen utan att isåfall kunna utöva något sånt där magiskt som Jean-Francious Pignon gjorde, det är bra ledarskap och tillit mellan häst och människa.
Riktigt fint att se!



Bilder Google 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0