Onsdag

Nu är vi mitt in i veckan och jag vaknade upp med huvudvärk imorse, inte jätte kul faktiskt då det fortfarande inte gått över, suck.
 
Igår när vi kom till stallet så konstaterade vi att Kvirre behöver få nya hovar, dom växer så extremt fort på honom så ska försöka få tag på hovslagaren så snart som möjligt så dom filas ner lite, hehe...
Mamma fick rida igår och det såg jätte bra ut, hon har börjat förstå hur han ska ridas nu så reslutatet är väldigt bra!
Sen kan jag även säga att det är nyttigt för mig att kolla när någon annan rider också för då ser jag lite vad hans brister är osv, sen är det alltid lika kul att kika på honom under ryttare för han är riktigt jävla snygg, något som jag aldrig tänkt på tidigare!

Ska till stallet direkt efter maten, tror inte jag kommer att rida, huvudet pallar nog inte det idag, men lite gos och mys ska nog gå bra! Vi har även kvällsfodring i hela stallet för första gången så vi får se hur det går, hoppas vi inte glömmer en häst bara, höhö! PS: ska hålla mig undan från geten, han är farlig.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj så fin header! Vacker häst :)

2013-02-23 @ 13:12:57
URL: http://Pussmulen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0