Äckliga Onsdag

På ett sätt så gillar jag Onsdagar för vi har korta dagar i skolan (Inte för att jag är i skolan idag, känner mig krasslig) och det är mitt i veckan men annars så gillar jag inte onsdagar för då påminner det mig om att det är 2 dagar kvar till helg...

Igår red jag inte utan chillade i stallet bara, snackade med lite hästägare i stallet och en frågade om jag ville rida ut med henne någon gång, kul, jag kan ju knappt några ridvägar än så länge. Kvirre mår iallfall jätte bra, han är lugn nu och tillbaka till sitt trevliga jag igen, älsklingsponken.
 
Har inte så mycket roligt att skriva om just nu, allt rullar på som vanligt, ridlektioner, skolan, mat, osv, inte as kul att varken skriva om eller läsa om så vi skippar det ett litet tag så skriver jag helt enkelt när jag har något intresseant att skriva eller ointressant, som det här, HÖRS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0