Dagens göra

Ännu en gång vaknade jag upp vid 12:00, eller helt ärligt så vaknade jag vid 11 men jag kom på att jag har inget att göra så då kan jag lika bra somna om, vilket jag gjorde.
 
Jag och Mamma ska ta en tripp till hööks, inte för att jag vet vad jag vill köpa men jag har lite extra pengar denna vecka så då kan jag lika bra spendera det på saker till Kvirre för jag hatar att köpa saker till mig själv, det är tråkigt.
Jag kikar runt lite på hemsidan nu och kikar på vad som kan behöva skaffas men jag lär ju hitta något smarrigt, det är så himla kul att shoppa till hästen!!!
En ny grimma ska jag nog införskaffa mig då hans är lite skitiga nu, lika bra att köpa en ny och fräsch inför flytten snart! :D
Jaaa, nu kom jag på en till sak, TYGLAR. Dock kommer det att vara svårt att hitta några som är lika bra som mina, (jag fullkomligt älskar mina tyglar) men jag behöver ett par till mitt Sidepullträns för det är ganska jobbigt att byta fram och tillbaka... LAT.
 
Förövrigt så red jag till ridhuset igår med Kvirrisen, han skötte sig bra men jag tror att jag ska byta tillbaka till bettet snart för lite variation, kan lätt bli att han blir lite stum och hängades i handen istället för att komma upp, men det känns väldigt snällt och skönt att rida på det iallfall så det är ett stort + i kanten! :D
 
OCH JUSTE, jag måste bara lite kortfattat berätta om min dröm inatt. Jag sitter med några kompisar någonstans (kommer inte ihåg vart) men så börjar en av mina kompisar att skjuta oss O.O jag kastar mig under ett bord men så kommer hon, lägger sig ner och siktar på mig. Jag typ börjar stirra ut henne och ba "skjut mig inte" men hon va lite känslokall så hon kör iväg ett skott i min haka-.- Blev lite "dizzy" men inte mycket mer än så, trodde att jag skulle dö men mina kompisar peppade mig och det gjorde faktiskt väldigt ont i hakan, men så fick jag för mig att jag skulle ta ut kulan med en pincett? HAHA men det funkade, och det var en väldigt speciell dröm....
 
Ska iväg till Kvirre senare och vet inte om jag tänkt rida eller bara gosa, sen senare på kvällen så är det dressyrspecial på Veda, gött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0