Har jag..

skrivit om ridningen på Robban som skedde i Tisdags? Jag tror inte det så slänger in ett litet kort osammanhängade inlägg nu.
 
Han gick helt okej, orken kanske inte alltid är på topp när man rider klockan 8 på morgonen, speciellt inte efter ett lov när man sovit till 12 varje dag. Men vi flyttade dom mycket för skänkeln för att få koll på yttersidan, la volter och såna där övningar, basic som är bra för att få hästen på yttertygeln och i en stadigare form, så det gick bra, inte min bästa prestation men jag var nöjd även fast det kunnat gå iallfall 10 gånger bättre men orkar inte sätta så höga krav på mig själv nu faktiskt.
Och jag lovar att jag ska försöka få bra bilder på när jag rider Robban, än så länge är det svårt för min kamera funkar inte så bra i ridhus men ska se vad som går att göra åt saken, hehe!
 
Får bli denna tråkiga bild ännu en gång, men det här är iallfall Robban!

Kommentarer
Postat av: johanna

Veckans outfit på bloggen, glöm inte att skicka in bilden innan söndag kl 12! :)

2013-01-10 @ 21:07:29
URL: http://johannahennerberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0