I wouldn't say....

att jag är på topp.Trött, inte så mycket motivation, ont i huvudet, m.m. Det jag längtar till är flytten, det är idag och imorgon sedan flyttar han, och jag kommer bli så glad för hans skull, så att han inte behöver strösa runt sina sista år i en hage helt ensam utan några kompisar. Ett stort + är iallfall att han och jag har kommit närmare varandra nu när det bara har varit han och jag, så fort han får syn på mig så kommer han (vilket han inte gjorde förut, då sprang han åt motsatt håll) och jag känner ett annat band mellan oss två, jätte mysigt. Har låtit han vila denna vecka, Ulrika red Måndag och hon ska rida Fredag också men alla dessa dagar mellan har jag låtit han vila, just för att jag har 0 idéer på vart jag ska rida nu när det är så hårt och jag orkar inte rida till ridhuset för ett ridhus kommer jag nog rida tillräckligt mycket i nu när jag inprincip står i stallet där ridhuset är, och han vilar ju aldrig riktigt en vila på vintern så han kan få någon strö vecka såhär, inga problem. Det kommer bli annorlunda nu, jag har gått till stallet nästan varje dag i 4 år, Kvirre har stått i stallet sen han var typ 4 vilket blir 17 år nu när han är 21 (HAHA HAN ÄR 21, sjukt) och nu helt plötsligt ska vi svetsa om i hela vardagen, det blir annorlunda, men det bli bra annorlunda tror jag. Ser fram emot en ny vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0