Måndag

Sitter i mitt hem denna måndag, blev ingen skola för min del idag, vet inte varför heller...

Jag sitter och äter yogurt med hallon i och läser en bok, Femtio Nyanser Av Honom, jag älskar att läsa, något ni kanske inte visste om mig. När jag var yngre brukade jag alltid skriva böcker men det händer inte längre då jag aldrig lyckas bli nöjd med det jag skriver, ska kanske försöka mig på ett försök igen, någon gång...
Att läsa får mig att bli avkopplade, förlora mig in i orden och måla upp bilder av hur karaktärerna ser ut, det är något jag uppskattar.
Ni märker ju redan nu att jag skriver mycket mer formellt när jag läser, tar efter,haha...

Ska till Kvirre vid7 ikväll, får se vad jag hittar på, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0