Onsdag

Ojojoj, jag har verkligen vänt på dygnet helt. Tänkte att jag skulle sova runt 1 igår kväll men icke, det blev halv 5 istället, fan.
Igår (dagen efter nyår) så mådde jag faktiskt väldigt bra, drack inte mycket vilket var skönt. Sedan så jobbade jag faktiskt med min syrra, Nattis och Jenno på Ica, vi började klockan 6 och slutade 11. Vi skulle räkna alla varor på Ica och sätta dit lappar hur många det var, haha jag gjorde 3 fylla hyllor på 5 timmar, då förstår ni hur lång tid det tog.
Idag fyller min syster hela 20 år så stort Grattis till henne!! :D Blir massa gottigheter att äta senare men först ska jag ta mig till Kvirre och rida ut tror jag. Även fast jag har sovit till 12 idag så är jag jätte trött (kan ju bero på att jag ej har stigit upp ur sängen än), och mitt vänstra öga är typ ganska svullet och ser lite halvdant på det -.-
 
Förövrigt så längtar jag till den 12-15 Januari för någon gång då ska vi flytta Kvirre till Vågsjölund, ska bli jätte kul och skönt faktiskt, en ny omställning som är bra tror jag. :D Där kommer jag ha ridhus¨, min bästavän och hennes häst, och massa sällskap samt fina ridvägar! Den största omställningen tror jag är att inte kunna gå till stallet direkt efter skolan eller när jag vill, man måste ha bil när man åker dit om man inte tar bussen som jag inte ens vet vilken det är, kanske inte så kul att åka buss på vintern men sommaren skall nog gå bra!  
Jag tror iallfall att det kommer bli jätte bra,Kvirre kommer få massa nya kompisar och rörelse i stallet hela tiden, vilket han inte är van vid fast jag tror att han kommer gilla det! :D

Men nu skall jag knata till stallet, hoppas ni alla hade ett jätte bra nyår och så hörs vi! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0