sweet

Klämde precis mig två bullar och stan vad goda de var, värdigt.
 
Kom hem från Kvirre för 30 min sedan och vi red ut, han var pigg och glad och jag tycker att det är jätte skönt nu när det är iallfall 2+ för då brukar jag inte ha ländtäcke och det känns lite.... friare?
Vi var ute i cirka 60 min och på vägen hem så travade jag fort upp för en backe och shiiiit vad han tyckte det var kul, körde ner huvudet mellan bena och började små studsa, haha!!
Kom även och tänka på när jag red (såg nämligen ett jätte fin vit springare i en hage när jag red förbi) att även fast han kanske inte lever upp till ideal utseendet på en vacker springare så skulle jag inte byta ut honom mot något, och jo varför? Just för att vi är så trygga med varandra, det har nästan aldrig hänt att jag känner mig osäker när det är han och jag, det finns ju dom som faktiskt är lite små rädda för sina hästar, det kan vara allt från att dom bockar, skenar om man rider ut osv, då spelar det ingen roll hur fin häst man har, man känner sig inte jätte trygg, DET är DET jag älskar med Kvirre, jag känner mig ALLTID trygg och därför skulle jag inte byta ut honom mot något, och för att jag älskar hela hans personlighet m.m.
 
Snart kommer släkten hit och min systers vänner så det blir lite små skoj, ska äta som satan då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0