28 juli 2013

Kom till stallet vid 8 denna afton, killarna var redan vid grinden när jag kom, dom vet ju när maten vankas ;)

Schatal fick sig en redig borstning och likaså Kvirre, det var dax för det... Har inte så mycket att skriva förutom att Schatal ska få nya skor imorgon, ÄNGLIGEN, kan då börja rida honom igen !
Kvirre har förjävliga fötter och jag hoppas verkligen att han får nya fötter i veckan, annars blir det yttligare vila, suck.

Kan ju liksom inte göra så värst mycket nu med dom förutom att umgås, det funkar bra för mig Men det blir lite tråkigare här på bloggen att bara skriva "idag borstade jag på killarna", hehe.

Schatal kom och mötte mig idag, underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0