Den försvinner ibland

Motivationen. Det är den jag snackar om.Som nu, jag har knappast någon motivation till att rida, jag vill mer bara umgås i stallet med killarna, kanske ta en promenad osv, men inte så mycket ridning. Det kan bero på att jag har lite mer att jobba på nu än vad jag hade förut, Kvirre känner jag ju redan typ till 99% men Schatal är fortfarande ett litet mysterium. Jag hade tänkt att planera en ridtur på ängen lite senare ikväll men det regnar just nu och jag är inte jätte säker på hur han är med blöttunderlag, Kvirre klarar av det väldigt bra men Schatal vet jag inte. Liksom de här minsta sakerna kan göra att man tappar motivationen, tänk om det kommer en fyrhjuling flygandes över ängen när jag ska rida, vad jag gör jag då liksom? Lite begränsad på något sätt, fast ändå inte. Det här är knas... 
Jag ska nog ge mig ut på en tur på båda killarna bara för att känna att jag har gjort det, och vem vet, det kanske blir det bästa ridpasset hittills utan att jag ens försökt. 
Nej, nu ska jag sitta och Jama lite på gitarren ett tag så meddelar jag senare hur motivationen blev, vi alla vet ju att man hinner ändra sig på några timmar, hehe. 
 
Jag och mina kompisar igår. Vad hände?Vi är ju inte 18år iallfall.... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0