Extremt rolig helg

Ja, rubriken säger nog allt. Jag har haft så himla kul denna helg, behövde lite ledig tid från jobbet kände jag. Midsommar var väl helt okej kul, levde inte upp till förväntningarna men på Lördagen så firade vi min kompis som blev hela 18 år!! Grattis igen Malin!
Det vart en riktigt jävla lyckad kväll med massa sång, dans och drickandes, sedan drog vi ner till krogen här i vallentuna för att yttligare bara ha lite mer trevligt, sen tog vi oss faktiskt in på ett bad som man såklart INTE får komma in på men ibland är det okej att bryta mot lite regler, hehe. 
 

Imorgon blir det ännu en jobbdag, börjar klockan 13:00-21:30, alltså en extremt lång dag men det får jag ta. Sedan jobbar jag på tisdagen vilket blir 7-13 likadant på torsdagen och sedan fredagen klockan 15:00-21:30, är alltså ledig Onsdag, Lördag och Söndag då, riktigt gött. Vill egentligen inte jobba och vill bara ha SOMMARLOV på riktigt, men jag måste ha pengar till våran resa till Frankrike som sker i början av Augusti, det svider att vara vuxen nu.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0