Gårdagen

Hejsan! Igår när jag skulle rida (som jag faktiskt bestämde mig för att göra) så började det SJÄLVKLART att regna och åska efter typ 5 min skrittandes. Om det hade varit Kvirre hade jag säkert kunnat fortsätta rida men eftersom att jag vet hur Schatal är med åska så är det ingen rolig idé att sitta på när åskan väl sätter igång, då skippar jag hellre det om jag ska vara ärlig, haha. 
Men Isabelle följde att och fotade och det blev väl typ 6 st skrittbilder men det är iallfall något. Vi ska dock till stallet idag igen och försöka få lite trevliga foton :) 
 
 
 
 
 
okej,så varför jag lägger upp denna bild är för att han ofta går såhär till en början när man låter han försöka hitta formen själv, då går han oftast såhär och bara släpper allt, väldigt under tygeln med andra ord. 
 
 
Hehe som ni ser så är detta bara framskrittningsbilder, alltså inte så roliga eller fräscha. Men det kommer nya ikväll förhoppningsvis, lite roligare bilder och på båda hästarna :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0