Jag förändras

Mer och mer börjar jag dra mig till en annan riktning i ridningen. Jag har alltid varit intresserad av westernridning, jag har alltid velat bo på en ranch i texas och föda upp mina egna westernhästar. Nu när jag faktiskt har chansen att utveckla detta med en häst (som rids lite i western,Schatal alltså) så skulle jag vilja ta chansen. Schatal har en westernsadel MEN den passar inte honom så bra, jag kan säkerligen rida i den någon gång i veckan men inte mer än så. 
Jag känner lite såhär, att jag har ridit hoppning och dressyr i hela mitt liv, det är dax för en liten förändring. Kvirre rider jag fortfarande dressyr på och det är nog därför jag överväger att kanske utveckla både mig själv och Schatal lite i westernridningen. Allt detta är fortfarande väldigt luddigt för mig men tänk er, Cowboy-Lisse, hur coolt. 
 
En bild från i våras när Schatal tränades av John Ricketts. Han tränar då alltså NH 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0