Jobb jobb...

Ja ni, har inte haft tid att skriva så mycket nu för att jag började jobba igår.

Jag jobbar på ett ålderdomshem som ligger cirka 9 min cykelavstånd från mig! Började som sagt igår och idag var då andra dagen. Jag kommer att jobba onsdag, torsdag och fredag denna vecka, sen är jag ledig helgen och jobbar samma schema nästa vecka utom onsdag dåda, sen får jag se lite hur arbetstiderna ser ut.

Om jag känner mig själv rätt kommer jag inte att blogga mycket under denna tid, helt enkelt för att det blir jädrans tråkigt stt blogga om och för att jag ej har tid.

Killarna fick vila idag och igår men imorgon tänkte jag pallra mig upp och rida lite på båda, slutar klockan 3 så det blir bra! :)

Börjar klockan 8 imorgon så är nog dags att sussa nu, lär vara som en zombie! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0