Klaga lit'

Det har blivit lite mycket klagomål här på senaste men måste få ut det på något sätt, därav skrivandet. Finns ju knappast något skönare än att trycka lite fortare och lite hårdare på tangenterna......
 
IALLAFALL, jag ska jobba idag. Ångest? Är det såhär ångest känns? ( nej men innan jag fortsätter så ska ni veta att jag överdriver en gnutta nu.) Jag vill inte gå dit av flera anledningar, men en är att jag inte hinner ta hand om mina fina killar som jag vill, slutar liksom halv 10 idag och då är det ingen idé att börja rida för de har redan fått krubb då och så är det släkt, det är bara att åka hem och sova, börjar dock 7.00 imorgon? Pistol, någon? 
 
Hade inte behövt jobba idag men det är ju helg, vilket innebär OB(obekväma arbetstider) så det är lika bra att ta på sig den när jag ändå jobbar med en tjej som det går skit bra med. Vet inte riktigt hur jag ska lägga fram att jag inte vill jobba mer, fast å andra sidan skulle jag behöva jobba för behöver pengarna, ALLTSÅ MÄRKER NI HUR FUCKED UP DET HÄR BLIR I MIN HJÄRNA?? :@  Ska sluta skriva nu innan det här blir alldels för långt och oförstående, vi hörs när jag är på lite bättre humör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback