Lördag

Idag fyller min mamma hela 42 år! Grattis Mamma, Älskar dig! 
 
Lite senare ikväll tänkte jag pallra mig till stallet för att rida Kvirre på ängen och longera Schatal på volten. Imorgon kommer jag att jobba från 15-21.30 så då blire väl vila igen för deras del.. Suck. Hela planeringen blir så himla fucked up när man jobbar såhär på sommaren, helst av allt skulle jag bara vilja ha sommarlov på RIKTIGT. Men funderar på att ta lite strödagar här och var för måste ändå ha pengar tills frankrike, vi åker den 6 Augusti och är borta i en vecka, kan vara skönt att inte känna sig begränsad pga att man inte har pengar, resor är ju trotts allt till för att spendera pengar och kunna leva fullt ut. 
Aja, om man tänker efter så har jag jobbat i cirka 2 veckor nu, vi säger att jag jobbar 2 veckor till då har jag ändå 6 veckors sommarlov, fatta vad trögt det skulle vara om man var ledig nu i början och behövde jobba lite senare? Ska ju inte klaga egentligen, kommer ju ha pengar som aldrig förr, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0