Torsdag

Torsdagen är över om 45 min, sedan är det midsommar, jävligt roligt.
 
Lyckades få ledigt från jobbet imorgon, SÅ OERHÖRT JÄVLA SKÖNT! Så nu har jag tid att träffa mormor och morfar som kommer hem från Frankrike, mysigt! 
Sedan ska jag väl dra iväg och göra lite roliga grejer, dricka. 
 

Iallfall så slutade jag klockan 1 idag på jobbet, var en ganska jobbig dag då det fortsatte non-stop tills klockan 1, var glad att få komma iväg därifrån, faktiskt. Vid klockan 7 drog jag och Bella till killarna och Kvirre longerades och Schatal fick följa med och käka gräs för att han vart longerad igår men inte Kvirre. 
Imorgon får båda vila, har blivit jädrans knivigt med att hinna med eller orka att rida nu när jag jobbat så pass mycket i 4 dagar. Men ska försöka rida hårda pass nu i helgen så att de får svettas lite, jag med för den delen, haha. 
 
Men nu är det dags att vara social med polar'n och sedan dax för lite sömn, morgondagen kommer bli fet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0