31 Mars

OBS.Innan ni börjar läsa detta inlägg så ska ni veta att jag har fått c* svårt med särskrivningar, hahaha vet inte vad som har hänt, så om ni ser att shit, det här är så fel så vet ni att det är för att jag har kommit in i en period när jag inte kan skilja på om ord ska sitta ihop eller inte HAHA. Att man ens kan ha såna perioder, bara det är ju konstigt...
 
 
Sista dagen i Mars och det känns väldigt skönt.Idag var en sån dag när Kvirre vägrade komma in från hagen,så jag satte mig och njöt i solen istället tills det var dags för insläpp,då han så snällt kom in.

Ville göra lite bommövningar så la ut 4st galoppbommar samt 3 st (bommen i mitten upphöjd) travbommar och ett litet kryss snett igenom. Han skötte det galant och jag måste nästan säga att dessa övningar är bättre än alla dressyrövningar du kan komma på, Kvirre blev typ lösgjord 10 gånger fortare än vanligtvis, super!
Jag har filmat en liten snutt som jag kan visa, dock så är det med en iphone och det är så dammit i ridhuset, men man ser iallfall något, så det får duga!

Nu när våren drar igång ska jag nog börja fota/filma med min Kamera igen, lätt värt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0