Lös

Åååh måste bara berätta/dokumentera att jag släppte lös Kvirre för första gången idag i ridhuset. Jag gick runt med han ett tag innan men sedan gav en tjej mig i stallet förslaget till att släppa han lös för att se hur han förhåller sig till mig.
Helt ärligt har jag varit lite nervös inför detta för har velat testa det många gånger men antingen känt att nej, han kommer inte vilja vara med mig, han kommer bara gå ifrån osv, men skenet bedrar. Han gick efter mig 95% av tiden förutom när han fann mamma i ett hörn och ville gå dit och kika istället, men annars följde han mig, när jag sprang, när jag stannade, när jag vände osv. Lyckan är som sagt gansak total nu och jag trodde aldrig att han skulle vilja vara med mig om han fick välja själv därför var det väldigt kul att se att han vill vara med mig lika mycket som jag vill vara med honom. Älskar honom av hela mitt hjärta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0