12 maj

Söndag... Jag tycker om söndagar på något sätt, de är så mysiga nu när våren är här och man kan vara ute hela dagen utan några krav, jätte skönt!

Igår skrittade jag Kvirre för första gången sen förra fredagen, veterinären sa att det gick bra så länge jag inte ställer krav, det är bra om han får röra på sig! Red även ut en skrittrunda idag, han är så jädrans pigg nu, känns bra faktiskt!:D
Red även schatal igår, han var super duktig, ställde lite högre krav på honom och shit vad fin han blev i sin vänster galopp! Rider med hans westernsadel nu som funkar toppen, får bättre stöd i den och vågar rida mera då jag får mer balans, det är prio ett när man sitter på honom eftersom att han har ett rätt flygande steg!

Schatal:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0