Första turen

Idag var vi ute på första turen runt en klockan halv 8 på kvällen! Till en början ville inte Schatal gå först men sedan när vi kom ut på ängen vart han väldigt nyfiken och modig och gick först :) Vi travade lite, lät han få kolla på lite saker, gå runt målen som står på ängen och bara vande in honom lite! Ett helt tjejlag som spelade handboll var även en liten bit längre bort och han brydde sig inte alls om att dom skrek och sprang, så det var skönt!

Jag tog in dom vid 20 över nio igen så fick dom mat och sedan släckte jag så dom får sussa lite! Tror att Kvirrisen tycker att det är lite varmt ute nu så han står mest och halvsover i boxen, men jag förstår honom för jag är inte så pigg jag heller när värmen är igång, Schatal visade en aning trötthet när han kom in igen, det är väl bra eller vad man ska säga, haha! 
 
Imorgon efter skolan ska jag och Kajsa rida ut en runda, efter det åker jag hem och fixar mig och drar till min kompis som tar studenten, GRATTIS SASHA!! :D Sen senare på kvällen blir det en hederlig gammal tegelrunda, hehe ;) 
 
Bilder från idag:
Mamma var modig och hoppade upp på Kvirrisen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0