Det här inlägget går till honom

Sitter och kollar på bilderna från igår när jag red kvicken och bara tänker, jag är så jävla lyckligt lottad. 

Kvicken är en sådan underbart engagerad häst när det kommer till ridningen, han har en sådan bjudning att det räcker över till 10 hästar till. Jag kan inte komma på senast när vi hade ett dåligt pass tillsammans i ridningen.

Det är verkligen som om att jag hittat min "perfect match". Jag kommer nog aldrig hitta någon som honom som jag kommer klicka med så mycket. Jag går alltid in med en positiv inställning när jag ska rida honom. Det är så kul också för Kvicken är ALLTID positiv när man rider. Öronen är alltid framåt, han är uppmärksam på röst och kroppspråk och vill alltid göra rätt och det kan jag inte tacka honom nog för!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0