Söndag 24/11

Min data krånglar som fan nu igen så måste sitta inne på mammas och göra allting, aja så länge allt kommer upp här som jag vill!
 

Idag pallrade jag mig till stallet så att jag var där till klockan 1. Bella mötte upp mig då för att fota och filma lite när jag longerade Schatal samt red Kvicken lite!
Filmerna finns men eftersom att jag inte har min egna data nu och ska iväg så kanske jag inte kommer hinna ladda upp dom här idag, får se hur lång tid youtube tar på sig att ladda upp en video. Helst av allt skulle jag vilja ladda upp dom flesta filmerna tillsammans men eventuellt laddar jag upp 1 idag om den hinner blir klar så att ni får lite annat än bara bilder, beror på hur lång tid det här inlägget tar att göra :)
 
Schatal var lite okoncentrerad men gick helt okej idag, volten var rätt hård så det blev lite mer joggarbete för både han och Kvicken, man vill ju inte sprutta på i full fart på halmark... 
 
Schatal kommer i full fart när man ropar på honom
 
Kvicken däremot kommer lite efter i full fart 
 
 
 
 
 
 
Lite sur.. 
 
 
 
Katten Leffe är alltid med på ett hörn 
 
Lätt framåt lutad eller?
 
 
 
 
Det var det jag hade att bjuda på idag. Filmerna får komma upp någon annan dag då jag inte har tid att sitta och vänta x antal timmar på att mina 5 videosar ska bli klara så dom får ni imorgon förhoppningsvis :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0