Förjävliga

Nej men alltså idag ville inte mina små grisar vara med mig, luktar jag illa eller försöker dom mobba mig? Det vet inte jag men kom iallfall till stallet utan några hästar som ville vara med mig, det var tydligen mer intressant med gubbar som eldade i övre delen av hagen så kul att dom sprang runt i full rulle, till och med Kvirrisen... 
 
Tog Sean.B (min cykel) hem igen och lät dom vara kvar i hagen till halv 8, inte ens då ville dom komma in ? Lite överskottsenergi kanske eller bara skönt å vara ute? 
Hade iallfall planerat att rida båda killarna men det blev nada ridning istället, blir inte alltid som man planerat va... Fast jag kände väl lite såhär, om dom inte vill vara med mig så kommer jag inte att tvinga dom heller, då får dom hellre vara ute och göra sitt. 
 
Tar nya tag imorgon bara. 
Övningskört 2 dar i rad nu förresten, känns lite som en naturbegåvning, redan kört i 50 km. ni läste rätt. 
 
Aja, hörs!
 
Jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0