Jag måste erkänna

Jag och Schatal har haft en liten svacka nu. Det började efter att jag lasttränade honom, han ville inte riktigt vara med mig på samma sätt som förut efter det.

Jag analyserar, det är så jag kommer fram till saker och jag har kommit fram till den nu.

Sitter i stallet just nu och skriver detta, jag har precis longerat honom och jag har varit blind.
På senaste tiden har jag inte orkat tänka och som många av oss vet så handlar NH just om att tänka, jag föll tillbaka lite till det gamla jag, vilket jag skäms över.

Det positiva är iallfall att idag hittade vi tillbaka till varandra, jag fick tillbaka känslan och tänket och just då kunde jag avgöra,jag har inte tänkt.

Det här kopplar jag till motivationen att den har varit så nere och äntligen kanske den börjar komma tillbaka?

Det känns bra att vara öppen om sånt hög på bloggen för jag behöver det, jag behöver kunna analysera om vad som gick fel och vad som gick rätt, nu fortsätter jag i det rätta spåret!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej vad fin blogg du har kicka in på min och va gärna med i dagens blogg vinnaren utser jag imorgon. Kram!
http://shettisdrottning.blogg.se/2013/october/dagens-blogg.html#comment

Svar: Hej! Din blogg är också fin! Kram
None None

2013-10-08 @ 07:37:19
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0