Mål

Mina mål skiljer sig nog lite från de flestas mål. De vanligaste brukar vara att kunna ta sig runt en bana på egen önskad höjd, eller kanske att starta en LA dressyr, mina mål berättar jag i punkter nedanför.
 
Att kunna lasta Schatal samt Kvicken så pass bra att de känner sig bekväma
* Att få en bra galopp på Schatal (om det ens är möjligt i och med att jag inte vet om något är fel)
 

Det här är långsiktiga mål, det här är mål som jag kommer att träna på ända frams till sommaren om inte längre. Men just nu är jag inte i ett stabilt tillstånd för att fortsätta lastträningen då jag inte känner mig tillräckligt duktig på det än, jag vill inte förstöra min och Schatals relation genom att han ska känna obehag mot mig pga erfarenheter inom lastträningen. Eventuellt kommer jag att ringa någon som kan hjälpa mig att lära mig på riktigt. 

Galoppen måste jag få hjälp med, jag behöver någon som kollar igenom Schatal och sedan ger mig uppgifter som behövs för att stärka viljan till att galoppera, för i hagen är det inga problem att galoppera, det är under ryttaren. 
 
Ganska stora mål som jag kommer bli oehört glad över om jag klarar av, får hoppas på det. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Söt bild :)

Svar: Åååh javisst! :D
None None

2013-10-08 @ 22:13:14
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0