Musik

Jag älskar musik. Musik är en del av mig, eller iallfall min musik. Jag har en speciell koppling till många av mina låtar, texterna är viktiga för mig. Sen finns det såklart dom dagarna jag inte alls orkar lyssna på en text men för mig är det nästan lite av poängen till varför jag lyssnar på musik, för att kunna känna. 
 
Jag är ju även en sån som älskar att sitta inne på youtube och kolla talanger och exempelvis nu följer jag "Xfactor UK", "Xfactor USA" och "Xfactor Australia", endast för att det är fruktansvärt kul att se dom som är ruskigt jävla bra.
 
Sen så tycker jag att musik är personligt, det är riktigt personligt om man frågar mig, iallfall om det är låtar som kanske förklarar precis som man känner osv, det blir liksom som att berätta det man känner fast genom en låt, det är personligt för mig iallfall. 
 
 
Det här bandet älskar jag förövrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0