omotiverad

Känner mig omotiverad nu. Klockan är 02:16 på en fredag och jag känner att jag mest bara vill sova hela dagen imorgon. 
Men jag ska upp någon gång och lastträna samt rida båda hästarna och på något sätt känns det lite jobbigt faktiskt, ibland blir det bara så tyvärr, dock har jag haft ett ganska fullt schema denna vecka och hunnit göra mycket så all energi är väl borta nu antar jag. 

Sen har jag ingenting planerat under morgondagen heller förutom att hinna med det jag skrev där över och det blir säkert skönare då än att behöva gå till skolan och fixa andra saker etc, all fokus på hästarna då!
Hoppas iallfall att motivationen smyger sig på snart igen för det behövs, vill ju så gärna! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0