Segt här?

Ojoj, har varit lite segt här några dagar men det är helt enkelt för att mina dator är i ett ostabilt läge, behöver hjälp med andra ord. Skulle lämna in den i skolan (då det är min skoldator) men han datorsnubben är inte där? Sög ju mer än vanligtvis... 
Så nu ser min dator ut som stenåldern (första windows) och det verkar funka bättre då det inte är massa skit på det läget jag startade det i, funkar för tillfället dock. 
Ser ni? Så hemskt fult 
 
 
Kommer inte ihåg när det var senast jag skrev men Isabelle och jag red i måndags/tisdags och igår reds dom av Kajsa och hennes mamma. Idag fick de vila och spenderades väl sesådär cirka 30 min i stallet för killarna var rena och fina= mindre borstning!!! 
 
Annars så rullar det på nu och jag har lite mer motivation och känner att jag är stabil, tillskillnad från min dator. När jag är i ett bra stabilt läge i vardagen smittar det av på hästarna känner jag, det är alltså upp till mig om jag känner att det är trivsamt i stallet eller inte, värt att ta med sig. 
 
Annars planerar jag inget speciellt denna vecka och tar dagarna som de kommer, skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0