Underbar söndag

Vaknar upp och det är super fint väder ute, blir ju inte bättre!
Vet inte riktigt vad planen med hästarna är idag men skulle vara skönt att komma ut med dom lite i det fina vädret, får se hur det blir lite längre mot eftermiddagen!


Igår var jag med 2 st kompisar och min syster hemma hos en kompis och drack vin. Vi hade bestämt att vi skulle bowla vilket vi också gjorde, men jag sög och blev så less att dom andra fick spela mina omgångar, HEJ DÅLIG! 
Sen efter det träffade vi lite olika människor och åt lite donken, vi bestämde oss för att inte dra ut på krogen då vi alla är lite panka just nu men drog ut på en liten läskig tripp istället till skogarna. Riktigt obehagligt är det att dra ut i ingenstans och bara köra, men en liten rush är alltid kul, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0