examensarbete

Nu när jag har börjat mitt sista år i gymnasiet så har vårat absoluta största arbete börjat nu. Det är ett arbete som kommer hålla på i cirka 1 år och presenteras under den dagen vi har mösspåtagning. 
 
Eftersom att jag går beteende inriktning så var det viktigt att vårat arbete handlar om något som har med beteende att göra, vad är då bättre än att välja NH? Min första tanke var att, jag måste göra detta arbete om något som jag tycker är intressant och roligt, självklart väljer jag NH då som jag allt mer börjar intresserad mig av. 
 
För en gångsskull ser jag faktiskt fram emot att jobba med något i skolan då jag nästan blir "tvungen" att suga in så mycket information som möjligt då detta arbete är avgörande om vi får ta studenten eller inte. 
 
Jag kommer säkerligen att dela med mig av saker här som jag arbetar med i mitt examensarbete, äntligen något att se fram emot när det har med skolan att göra, haha. 
 
En bild på Schatal när han tränades av John Ricketts i vintras. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0