Fullspäckad dag

Okej,jag vaknade vid klockan 12 och ringde direkt då till min vän Carro för att jag skulle följa med till hennes stall och göra en liten intervju till mitt gymnasiearbete samt kolla när hon red sin ridlektion! 
Jag kom dit runt klockan 2 och det var ett par som skulle rida lektion så passade på att kolla lite vad akademisk ridkonst går ut på, var mycket intressant att se ett annat ridsätt och det verkar väldig logiskt!

Det var länge sen jag red för en tränare nu och kanske ska man ta tummen ur röven och försöka ringa ut någon lite då och då , hehe! 
 
Lite bilder från dagen: 
 
Stona som går i ett travstall nära Carrosstall. Dom ser ut att ha det väldigt trevligt!
 
Här bestämde sig stona och fölisen för att jag och mamma inte var så intressanta längre, haha
 
Carros fina häst Pirre! Han är 19 år nu och nordsvensk travare omskolad till ridis :)
 
Carro och Pirre!
 
Carros underbara hund Disa! Kolla dom där ögona... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0