Islandshästur

Jag och min kompis gav våran gemensamma kompis en islandshästtur i födelsedagspresent. Hon tykcer jätte mycket om att rida och brukar få rida på Kvicken ibland, men honom kan hon ju inte riktigt galoppera på osv så det vi red ut vi 3 idag :)
Det var lite roligt att komma tillbaka till Vågsjö, det är där min kompis står med sin islänning och vi fick låna 2 st till! Vågsjö är jätte mysigt över en dag men jag skulle aldrig vilja flytta tillbaka dit pga många orsaker, men mysigt är det. 
Det gick super bra och var skit roligt, vädret är på topp också, lite bilder från dagen : 
Bella som fick det i födelsedagspresten och Alvur!
 
Jag och Kolfaxi
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelina

Hej! Fin blogg! :D älskar bloggar med mycket bilder! :)

2013-09-22 @ 13:04:57
URL: http://ormhojs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0