Jag tycker..

att det är modigt att våga testa nya saker. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag tycker att jag är modig i det jag gör nu, jag hade aldrig trott för 1 år sedan att det var här jag skulle vara idag med mitt tänkande och min förändring med hästarna.
Självklart faller jag tillbaka i mitt gamla tänk ibland men det är bara när jag inte vet hur jag ska göra, men jag minns alltid varför jag har ändrat mitt tänkande och då är det inte svårt längre. Jag vill lära mig mer och mer men det kan vara svårt att göra det på egenhand, men än så länge försöker jag verkligen och senare i framtiden kanske jag tar hjälp av någon som är riktigt duktig, vem vet... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0