Lastträning 1

Sådärja , nu är lastträning nummer 1 avklarad.
Det gick faktiskt förväntansfullt bra för att vara ärlig. Han behövde bara lite tid att kolla på transporten men jag märkte inte av någon större nervositet.

Han fick ta och kolla ett tag, gick på med fram hovarna och backade av igen ett par gånger! Sen gick han faktiskt på 2 gånger in i Transporten också och jag uppfattade det som att han var lugn då med.
Han bajsade inte en ända gång och det kan man säga är positivt då de oftast skiter när de är nervösa, kvicken brukar göra det när man ska lasta nämligen.

Vi höll på i cirka 30 min och sen fick det räcka när han gått på 2 gånger rakt in!
Eventuellt kanske jag lägger upp en liten video senare.
Tack för stödet shanie! ( min halvpappa)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0