Söndag

Vaknade denna söndag vid klockan 12 (som alltid) och ligger kvar i sängen än, det är det trevliga med söndagar, måste inte göra ett piss om jag inte känner fört'! 
 
Lite uppdatering om pållarna då, i Torsdags? red jag och Isabelle. Jag började att rida Schatal (Isabelle är nybörjare och får därför rida Kivcken) och han var super trevlig, skippade galoppen den här gången också men tänkte kanske försöka mig på några galoppsteg idag om allt känns harmoniskt och trevligt. 
Sen fick hon rida på Kvickis, de skötte sig jätte bra båda två och Isabelle lärde sig faktiskt att rida lätt och fick testa på en skänkelvikning i skritt, hehe! 
 
Efter båda ridpassen så lekte vi lite med hästarna och chillade, slänge i lite äpplen och morötter i badkaret så att de fick kämpa lite för godsakerna, dom tyckte nog att det var liiiite konstigt men lyckades gjorde dom ialfall!
Här försöker Schatal få upp ett äpple tror jag. De sökte sig mer till äpplena än morötterna i badkaret faktiskt!
 
Isabelle och Kvickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0