Tråkigt

Känns så himla tråkigt när 1 häst tappar sko tycker jag. 
Är så van att longera/rida båda hästarna och nu när det bara är Kvicken som kan ridas i och med att Schatal tappat sko så känns det taskigt mot honom på något sätt att inte aktivera, haha låter töntigt men det är känslan iallfall.

Sen gör det ju verkligen ingenting om dom bara vilar denna vecka och får vara hästar men jag behöver aktivering också, och nu är jag så satans sugen på att rida Schatal och komma vidare lite. 
Kvicken ska jag nog rida imorgon och jag hoppas på att Schatal får nya skor innan söndag får då kan jag eventuellt börja lastträna honom. 
 
Vi ska eventuellt åka ner med honom till enköping för att kolla upp en sak, skriver mer om det i ett annat inlägg!
 
I vintras!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0