Bilder

Förut när jag tittade på bilder så var det helt ointressant för mig att kolla på hästar som inte reds, det var tråkigt att kolla på en häst som blivit fotad i hagen eller utan ryttare på ryggen.
Dom finaste bilderna var även när hästen såg ut att vara explosiv och ha mycket böjning i nacken. 

Jag såg aldrig något där emellan, jag tyckte att jag såg det vackra i hästhållningen men idag tycker jag att jag hade fel. 

De vackraste bilderna jag vet är när hästar går fria, utan någon människa i närheten eller med en människa i närheten fast hästen ser ut som den skulle gjort utan ryttaren i bilden också, förstår ni? 
Jag älskar fortfarande att se när hästar rids men det är på en helt annan nivå, jag tycker om det fria i det, det riktiga samspelet som är äkta och genuint. 

När man öppnar ögonen för något nytt kan man välja att fortsätta ha dom öppna eller stänga dom, jag valde att ha dom öppna och det valet står jag kvar vid idag och det är det bästa valet jag någonsin gjort. 

Jackie i hagen en fin sommardag! 

Renio! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0