Tarzan och Schatal

Detta är då bilderna jag tog när vi släppte ihop Tarzan och Schatal i paddocken en fin sommarkväll. Jag älskar dessa bilder för att dom är så fria och kravlösa, det är verkligen bara två hästar som möts för första gången. Det var också väldigt intressant för så fort vi släppte dom tog Schatal på sig ledarrollen och Tarzan blev undergiven. Dom visste precis vart dom hade varandra från första början dom möttes och jag tror att det var därför dom fann varandra så väl. 
Jag tror att både Schatal och Tarzan är såna hästar som funkar väldigt bra ihop med marijoteten av alla hästar som finns, ååh det var så himla kul att få fota dom i dessa ögonblick. 
Bilderna är inte ett dugg redigerade och jag är inte alls en mästerfotograf, men försök att kolla på samspelet och hur kul dom hade i dessa bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och sen mina favoritbilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0