liten svacka

nej hörrni, nu är jag inne i en liten svacka igen och har noll motivation till något. Har ingen som helst lust att rida osv men känner mig bara så grymt taskig och elak mot hästarna när jag bara kommer dit och borstar och gosar, tar inte ens en promenad... 
 
Jag vet att jag är en sådan som påverkas extremt mycket av vädret och just nu suger verkligen vädret, igår snöade det och idag regnar det, blir så less!!!
 
Killarna mår iallfall jätte bra och dom är som sagt väldigt med mig i stallet och ska hålla koll på vad jag gör och är jätte nyfikna så det går ingen nöd så, utan mer att jag blir arg på mig själv när jag inte riktigt gör någon aktivitet med dom. 
 
Jaja, man måste få ha svackor ibland och det får man lära sig acceptera, hoppas jag blir mer taggad och motiverad snart!

Ha en bra söndag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0