bästa

Idag tog det lite längre tid för hästarna att komma in, fick nog stå och vissla i hela 2 minuter iallfall ;) Men när dom fick syn på mig kom dom galopperandes ner för backen och mötte upp mig, gulliga. 
 
Vi hade en sådan där jäkla bra dag i stallet idag. Jag har tidigare pratat om att leva i nuet när man är med hästar och det gjorde jag verkligen och jag mår alltid sååå jäkla bra då, känslan är nästintill obeskrivlig. 
 
Dom hade super stort fokus på mig, Kvicken skulle vara med HELA tiden. Shatte (ja han har fått ett smeknamn!!!) var super gullig idag och skulel gosa och bli pysslad med. Han fick sin man flätad och måste säga att den säkert växt 2 decimeter sedan i somras. 

Nej, ville bara kika in och säga att vi hade en fantastisk dag idag och jag bara känner hur mycket jag älskar dom, var väl det jag ville säga!

Ha en fortsatt trevlig kväll! 
 
 
 
Fullkomligt älskar färgerna på dessa bilder från i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0