dessa bilder

 
 
 
Detta är då min kompis Carro, hennes häst Pirre och lillebrorsa Oskar! Dom här bilderna fotade jag på dom i somras och visst är dom bra härliga? Lyckan Oskar utstrålar är helt magisk och blir så himla glad när jag ser dom bilderna! Känner mig väldigt positiv idag så varför inte dela med mig av lite positiva bilder!
 
Lite snabb info om Pirre bara för er som vill veta! Nordsvensk kille född 1993! Gick tidigare på travet men Carro och hennes mamma köpte honom för några år sedan och nu är han akademiskt skolad! Både Carro och hennes mamma är jätte duktiga med hästar och Pirre trivs väldigt bra hos dom! Han är en ärlig häst som visar vad han tycker, tycker om honom jätte mycket! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0