förstår inte riktigt

En grej som jag har svårt att förstå är det här med bogen. Jag förstår att bogen kan vara spänd och dominant men jag vet inte riiiiktigt än hur man ser om den är spänd eller dominant. 

Eller, jag har ett uns om hur en spänd bog är men jag skulle vilja lära mig att se och verkligen förstå när en bog är avslappand, och när en bog är spänd. 
 
Jag vill som sagt försöka lära mig så mycket som möjligt om allting nu men det är svårt när man inte riktigt förstår till 100%, jag kan exempelvis inte bara gå till stallet idag och försöka se om Kvickens bog är spänd eller inte då jag inte vet hur jag ska se det... 
 
Detta är något jag får fundera vidare på.... 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0