måndag

Denna vecka är chill för mig i skolan då jag hade 3 lektioner idag, en imorgon, ledig onsdag och fredag samt att jag har "typ" heldag på torsdag. 


Igår tog jag in hästarna vid halv 6 för att sedan åka till täby för att käka på vapiano för första gången med min syster. Det ultimata hade ju varit att ta pasta men var så osugen på det så fick bli en pizza... hehe!
 
Efter det åkte jag tillbaka till stallet och var där vid halv 8 igen, bytte täcken och sedan fodrade, fick bli en sådan där halvdan dag i stallet!

Idag planerar jag inte på att göra något speciellt, ska ta in dom och borsta och hänga lite sen får det räcka! Tar förhoppningsvis tillvara på både onsdagen och fredagen och rider båda hästarna då :) 

Jag tycker att hästarna känns fräscha och pigga nu och jag har börjat ta mig i kragen och faktiskt longerar mer och rider mera nu. Kvicken är så jäkla pigg nu och Schatal börjar bli mer och mer sammarbetsvillig. 
 
Ska bli kul när våren kommer snart och det blir lite ljusare ute, då är vi på banan igen!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0